dijous, 15 de setembre del 2011

Sobre mi

He anat tan atrafegat amb la redacció de les entrades del bloc que se m’havia descuidat de redactar-ne el perfil. Però al final ho he fet. L’he insertat en una pàgina web, en lloc de la plantilla que facilita blogger, que és un poc rígida. Hi he anotat quatre ratlles sobre mi, les que precisen la meua relació amb el bloc. A fi de comptes, jo no sóc la serp blanca. Vaja, això espere. M’he allargat més sobre les meues preferències, i he jugat a fer unes quantes llistes: de llibres, de músiques, de pel·lícules i de pintures que m’agraden especialment. Potser, aquestes llistes es podran aprofitar i desenvolupar més endavant. 

Si voleu visualitzar el meu perfil, feu clic en la imatge del gravat de Durer que hi ha en la columna lateral, dalt de tot.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada