dimarts, 27 de maig del 2014

Suggeriments per al web de literatura universal de la serp blanca

El setembre del 2011 vaig obrir el web de literatura universal de la serp blanca. Com vaig advertir en aquell moment (Avui s’ha obert el web de literatura universal de la serp blanca), el web no es podia considerar tancat ni complet i la meua intenció era anar ampliant-lo amb el temps. Òbviament, els capítols més elaborats i que disposaven de més materials eren els que estaven centrats en les obres de lectura obligatòria. En la resta de temes, n’hi havia alguns que tenien molta informació; d'altres, en canvi, ben poca i presentaven un aspecte, el presenten encara, bastant esquifit. 

De tant en tant, amb una certa parsimònia potser, hi penge algun text o algun enllaç. De cara a les pròximes vacances d’estiu voldria posar-m’hi més a fons, i més sistemàticament, sobretot en l’apartat de selecció de textos dels diferents autors i moviments literaris que s’inclouen en la programació del curs. La majoria dels textos ja els tinc triats. Falta escanejar-los, penjar-los i donar-los una presentació formal mínimament decent. Tot plegat resulta una mica laboriós, però crec que val la pena i em fa il·lusió de tirar-ho endavant.

Jo aniré fent, per tant, però m’agradaria molt que em plantejàsseu suggeriments i crítiques, tant els professors com els alumnes. Què trobeu a faltar en aquest web? Què us agradaria trobar-hi? Quina mena de materials us farien més falta? Qualsevol proposta serà benvinguda i, en la mesura del temps que tinc disponible, intentaré portar-la a la pràctica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada