dilluns, 5 de setembre del 2016

Falta un mes perquè comence el II Curs de literatura universal


Si tot va bé, el pròxim 4 d’octubre, a les 18,30h, començarà el II Curs de literatura universal. Avui m’he passat per l’Octubre per concretar alguns detalls de l’organització. M’han dit que, de moment, hi ha 41matriculats. Em sembla que enguany la petarem.

Em queda un mes, per tant, per acabar d’enllestir la preparació de les primeres sessions del curs. Fins ara, he pogut llegir una part dels llibres que m’havia proposat. N’he pres moltes notes i ara és el moment de pensar bé el que vull fer en cada sessió, com a mínim en les quatre primeres. La resta ja les aniré preparant a mesura que avance el curs. 

Per a cada sessió intente preparar un esquema molt detallat amb totes les qüestions que hi vull tractar, els fragments que he triat per comentar i, sobretot, les preguntes obertes que plantege als assistents, que són les que determinen en realitat el que fem en cada sessió. Els assistents, evidentment, també pregunten i fan observacions, cosa que dóna un caràcter imprevisible i enriquidor alhora, molt animat, a cada sessió del curs i, és clar, m’obliga a modificar sobre la marxa l’esquema previ que m’havia dut de casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada