diumenge, 11 de febrer del 2018

Corregint les proves d’impremta de «L’estupor» i de «La literatura recordada»


Deveu haver observat que des de fa unes dues setmanes aquest blog està una mica abandonat. És cert. Tinc unes quantes entrades una mica embastades, però no trobe temps per enllestir-les. I és que ara mateix no em puc girar de feina. Estic corregint, al mateix temps, les proves d’impremta de L’estupor, el llibre del meu pare que publicarà Afers, i La literatura recordada. 101 contrapunts de lectures, que m’editarà Viena Edicions. A més de la correcció de les proves d’impremta, he d’acabar de redactar una nota preliminar per a L’estupor i he d’elaborar l’índex de noms per a La literatura recordada. El llibre del meu pare també portarà un índex onomàstic, però el farem més endavant, a partir del pdf definitiu. Tots dos apareixeran publicats al mateix temps: al març. Per tant, amb el vostre permís, vaig a continuar amb la correcció de les galerades.




1 comentari:

  1. Serà un goig llegir el treball del teu pare i el teu. Sempre interessants!
    Bona feina.

    ResponElimina