dilluns, 23 de febrer del 2015

El bloc del club de lectura de la biblioteca Joan Triadú de Vic, es fa ressò d’«Un son profund»



de casa al club, bloc del club de lectura de la biblioteca Joan Triadú de Vic, s’ha fet ressò d’Un son profund i n’ha reproduït diverses pàgines. Han aprofitat sobretot les que vaig dedicar a Madame Bovary, ja que recentment han llegit aquesta novel·la en el seu club de lectura. En una entrada del 29 de gener, Matilde Urbach, responsable del bloc i supose també que de la biblioteca, escrivia que «des que va arribar a la biblioteca, amb el lot de llibres del desembre, no l'he deixat anar. N'he abusat tant com he pogut (n'he tret molt de profit, un sis o set apunts, pel cap baix, que he anat publicant aquí). M'ha fet molt de servei en l'ofensiva Flaubert, és veritat. Però no s'acaba aquí la cosa. M'ha interessat (i distret!) moltíssim, i això que fa dies que no trepitjo un institut, perquè el batxillerat és una de les poques coses que he aconseguit acabar en la vida, etcètera. Total, que m'ha encantat i avui per fi l'allibero».

1 comentari:

  1. Es presenta ( i el saluda) la Matilde Urbach, del cos d'auxiliars de biblioteca (Grup C2, unitat de xoc) destinada a la Joan Triadú de Vic, per servir-lo. Tropa pura.
    La gran notícia és que, tan bon punt el vaig alliberar, algú se'l va endur en préstec. Gràcies per tot i salutacions cordials.

    ResponElimina